Testimoni

TESTIMONI AHLI


KOMEN PENSYARAH AGAMA TENTANG PROGRAM INI


TESTIMONI 1


`Program ini sah dari segi hukum syarak kerana jika ianya terang dan jelas,jujur,tiada paksaan untuk sertai dan tiada unsur penipuan’

Ustaz Haji Ismail Abdullah


TESTIMONI 2


`Walaupun saya seorang kakitangan kerajaan tapi saya sering termenung kerana memikirkan perbelanjaan yang semakin meningkat.Alhamdulillah sekarang saya berjaya langsaikan dengan program ini’

Sinda Bte Kamal(Jalan Rentap,96100 Sarikei,Sarawak)


TESTIMONI 3


`Asalnya saya berasa risau,oleh itu saya cuba menyertai program INCOMEPSI2U kerana saya tak pandai berniaga atau menyakinkan orang.Saya amat terhutang budi kepada INCOMEPSI2U kerana telah menceriakan semula hidup sya yang semakin malap.Saya bersyukur kerana dalam masa 3bulan,pendapatan saya melebihi RM 10,000.

Mohd Razif Bin Johari,Kedah


Ahli-ahli yang ingin menyumbangkan testimony,sila emailkan testimoni anda ke alamat

email berikut:

Incomepsi2u@yahoo.com

Hanya testimony yang terpilih sahaja akan disiarkan.

Comments :

0 ulasan to “Testimoni”

Catat Ulasan