Cara Penyertaan

CARA PENYERTAAN

duit.jpg duit image by lamanputera

Beli wang pos bernilai RM 0.50sen sebanyak 7 keping di pejabat pos dan RM 15 sebanyak 1keping (kesemuanya berjumlah RM 18.50 sahaja)

Pada ruangan “bayar kepada”, wang pos RM 0.50sen tuliskan nama peserta 1,2,3,4,5,6 dan 7 sebagai sumbangan ikHlas anda.(Sila rujuk nama peserta di senarai peserta).Tuliskan juga no.kad pengenalan/passport peserta (jika perlu) di runagan yang di sediakan di depan wang pos tersebut.Biarkan ruangan “tandatangan penerima” dikosongkan untuk di tandatangani oleh penerima.manakala wang pos RM15, tuliskan atas nama AHMAD SHADA AWAL untuk bayaran pihak pengurusan.sila pastikan nama dan no.kad pengenalan/passport adalah betul.

PEHATIAN:


Wang pos yang di palang, ada tanda padam, kotor atau terkoyak TIDAK akan diterima.

Kirimkan kesemua(kelapan-lapan)wang pos tersebut bersama borang penyertaan yang telah dilengkapkan melalui pos biasa atau ekspress kepada NOR ISMA BINTI JAAFAR 117,JALAN SERI PENCHALA 1, SG PENCHALA,JALAN DAMANSARA,60000,KUALA LUMPUR.

Tunggu dalam masa 1 minggu untuk pihak pengurusan mengirimkan kepada anda risalah program seperti ini tetapi dalam bentuk salinan asal dengan kedudukan nama anda di letakkan pada kedudukan PESERTA No 7.

Anda tidak perlu bimbang terhadap kejujuran pihak pengurusan kerana setiap wang pos milik anda tertulis nama dan no kad pengenalan anda. Tiada sesiapa boleh menunaikannya kecuali anda. Dari itu TIADA PENYELEWENGAN atau PENIPUAN.

Comments :

0 ulasan to “Cara Penyertaan”

Catat Ulasan